bir bloguma güzel dursun diye table kodları ile birşey yaptım fakat yazıyı yayınlayınca üste bir boşluk oluştu. Bunu Çözmenin Bir Yolu Var mı ?

kod başlangıçı böyle <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" height="70" width="400">