200 $ lazım mış sunucuyu açtırmak için yeni sunucu almıiş beyefendi parayı oraya vermiş yedekleri alınca hızlı hızlı girecekmiş ama girememiş ayın 22 sinde sunucu kapatılacakmış sözde tesadüf ya kapatmışlar erkenden den adama yedegi almak için son günü bekliyor bilgisi bu kadar fazlı abi sende bir cevap yaz yedekleri alacaz mı alamayacaz mı?