birhat kardeş, o anlattıkların kapitalist sistemin reklam hikayeleri..
kimse burda şikayetvar.com la dalga geçmediği gibi niye şikayet ettinde demiyor, burdaki mevzu yanlış yere şikayet edilmiş olması.
Bazen mahkemeye başvurduğunuzda bile takipsizlik kararı çıkabilirken, şikayetvar.com kim oluyorki "herşeyi çözen merci" oluyor ?
Ben şunu diyorum; varsa google ın kılıfına uyduramadığı bişey arkadaş versin mahkemeye, benide şahit yazsın.
Son olarak şunu söylemek istiyorum burdaki arkadaşda hepimiz gibi reklam ticareti yapıyor yani bir tüketici değil.