Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 02:03:31
#7
SerSer
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yine konuşulmuştu radmin'de sanırım yaptınız da biz mi engelledik gibi bir cevap vermişti
birisi ilgilenirse hayata geçirilebilinir bu proje
Bence sen organize et manuel.Bişeyi yaparım diyince yapanlardansın.