r10.net adını taşıyan sweet veya t-shirtlerimiz olsa üstünde adımız ve sitenin adresi olsa güzel olmaz mı r10 üyesi olduğumuzu her yerde belli etsek nasıl ollur hatta t-shirt dizaynı ile ilgili sitede yarışma bile yapılabilir güzel olan basılır isteyen üyelere satılır güzel olmaz mı sizcede?