fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rapidi anladım da bende hemen hemen hiçbi site bu gün açılmıyor.r10 da bi konuya girmek için 4-5 dk debeleniyorum,delirdim iyice
Evet ikide bir beyaz sayfa çıkıyor