Konu
Rapidshare açılmıyor
19-01-2008, 23:02:59
#55
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rapidi anladım da bende hemen hemen hiçbi site bu gün açılmıyor.r10 da bi konuya girmek için 4-5 dk debeleniyorum,delirdim iyice
Evet ikide bir beyaz sayfa çıkıyor