Konu
Rapidshare açılmıyor
19-01-2008, 23:01:56
#54
fatihbaz
rapidi anladım da bende hemen hemen hiçbi site bu gün açılmıyor.r10 da bi konuya girmek için 4-5 dk debeleniyorum,delirdim iyice