Scripti hosta Yükleyeceksin.
Daha sonra db ye yani .mdb uzantılı olanlara yazma izni vereceksin kontrol panelinden bilmiyorsan o da forumda olmazı lazım arattır hangi paneli kullanıyorsan eğer bir panel verilmemiş ise hostcun ile görüş.

Daha sonra script çalışır herhangi bir hata yoksa.