her zaman ki gibi flashgetle film indiriyordum bi baktım % 15 de kaldı,gitmiyo ileri.normaldir dedim çünkü o sıralarda r10 da dahil hemen hemen hiç biyere giremiyordum.şimdi digerleri geldi ama rapid yok