Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar blogspot'ta TR karakter yazınca adres çubuğunda ve google aramalarında çıkmıyor..onun yerine tr karakter kullanmadan yazmak mı daha etkili yoksa direkt olduğu gibi yazmak mı?
örneğin ;
TR Karakter kullanılırsa ;
ht tp://blogg.blogspot.com/2008/01/kk-kyamet-filmini-izle.html
TR Karakter Kullanılmazsa
ht tp://blogg.blogspot.com/2008/01/kucuk-kiyamet-filmini-izle.html