arkadaşlar blogspot'ta TR karakter yazınca adres çubuğunda ve google aramalarında çıkmıyor..onun yerine tr karakter kullanmadan yazmak mı daha etkili yoksa direkt olduğu gibi yazmak mı?
örneğin ;
TR Karakter kullanılırsa ;
ht tp://blogg.blogspot.com/2008/01/kk-kyamet-filmini-izle.html
TR Karakter Kullanılmazsa
ht tp://blogg.blogspot.com/2008/01/kucuk-kiyamet-filmini-izle.html