googleda yeteri kadar sonuç var işte kafamı karıştıran o oldu.bi bak istersen.pm yolladım.e ne yapmak lazımki anlamadım.yeni hesap mı açayım extremeden?yoksa düzelmesini mi bekleyeyim...