youtube'ye bence güzel bi tepki oldu.eğer youtube tr den iyi bi kazancı warsa ki war diye tahmin ediyorum bu gün yarın videoyu kaldırıp,bir özür yazısı yazabilirler ve site tekrar açılır diye umuyorum.
ama gerçektende PKK propagandası fazlasıyla yapılıyordu.

****gereksiz ve boş konu dışı konu****
bibakarmisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
youtube şakır şakır çalışıoo forumda göz önüne çıkmak için konu açıp durmayın bu kaçıncı oldu be yaa youtube kapandı die açılan konu
konuyu ben açtım.ve açılış tarihine bak.benden önce açan warsa üyeliğim silinsin.
****gereksiz ve boş konu dışı konu****