Türkiyede hiç kimse hiçbir webmaster , hiçkimse büyüyemez deyim kısaca

youtube için konusmuyorum Atatürkle ilgili birşey varsa kapatilsin..

Bana 1 tane Amerikanın , İngilterenin kapattigi 1 site ismi versenize?