TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağ bağlantı ayarlarından TCP/IP özelliklerine Tercih edilen DNS sunucusu: 4.2.2.2 Diğer DNS sunucusu: 4.2.2.1 olarak değiştirin girersiniz
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...re-girmek.html

Burdanmı aldın yoksam.