Alıntı
Gecenin bir yarısı kaldırımda oturmuş yağmurun altında ıslanıyorum. Belki gelirde düşersin kalbime diye. Seninle yeşerir yüreğim belki diye. Bekliyorum her yağmurda seni tüm dualarımla. Ne olur vücudum toprağa düşmeden düş yüreğime.. Yoksa yüreğimi değil mezarımdaki çiçekleri yeşerteceksin...
Bir zamanlar yazdığım bir yazının ufak bir kısmı aklıma getirdin yazıverdim

Aşk kötü bişey yav.