Arkadaşlar kapatılması ıyı oldu bence Türk ınternetı adına bu olayda hemenpaylaş gıbı oldu sanırım artık. Yanı artık her webmaster kendı bışeyler yapmalı gıbıme gelıyor yoksa bu yasaklar bıtmez. Zaten uluslararası fırmalar gelıp turkıyedekı reklamlardan aslan payını alıp gıdıyor bu açıdan türk webmasterları için olumlu bışı kapanması.

NOT:Jason kardeşim dikkatıne bravo valla googole bu rantın peşini bırakmaz!!!