Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimisi...hep dışarıya gebeyiz milliyetci olalım derim...
Yap o zaman. Herkes yapalım edelim diyor. Ben yapayım ben yapacağım diyen yok...