Arkadaşlar böyle teknolojik önemi olan bir web sitesi için yapılması gereken en son şeyin bu olması gerektiğini düşünüyorum. Neyden dolayı kapandığını bilmiyorum fakat kapanma sebebine karşın dava açılarak siteye ağır tazminatlar ödetilebilir ki akılları başlarına gelsin ve bu vidyolara izin verilmesin.

Youtube.com'un kapatılmasını hiç doğru bulmuyorum. Birşeyler yapalım. Bu olayı protesto edelim. Son yaptığım işin sitesinde de youtube vidyoları vardı. Restaurantlar ile ilgili yapılan tanıtımlar vidyoya kaydedilip site üzerinden yayınlanıyordu. Ne kadar kişininde mağdur olduğunu görebiliyoruz. Bir yürüyüş yapalım, ses getirelim, bu olayı protesto edelim.