iLaRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ne dedim? Araci.. ama sen sorunu dogru yerlere bildiremezsen..? nasil cozmeyi dusunuyorsunuz? size google.nin iltibat hatti dahi biraktim.. ve son olarakta Konuyu yanlis anladiysam kusura bakmayin dedim.. ama siz araci oldugunu dilegetiriyorsunuz ben onu inkar etmedimki?
yada soyle bir ornek verim: bakkaldan ekmek aliyorsunuz ve ekmek cok bayat. simdi sen bakkala bu ekmek bayat demezsen bakkalda gidip firinciya birsey dermi?
Yorum sizin..
yav bende sana bişey demedimki
zaten önceki mesajımada bakarsan konunun gereksiz uzadığını söylemişim...