Konu
Beni Yaralı Yaralı , Bırakıp Gidiyor..
19-01-2008, 01:00:37
#9
BUGRAHANN
Yok , aşığım , o vazgeçeli 2 sene olmuş , ben vazgeçememişim... Kaybolmuşum , kaybetmişim..
Allah yardım et...