doganli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilara kardeşim , reklam veren > google > reklam alan sisteminde google neci ? aracı.
madem aracıysa bu tip bi sorun oldumu çözmeklede sorumlu olan o, aracı olmak sadece komisyon almak olsaydı herkes aracı olurdu kimse iş yapmazdı...

Ben ne dedim? Araci.. ama sen sorunu dogru yerlere bildiremezsen..? nasil cozmeyi dusunuyorsunuz? size google.nin iltibat hatti dahi biraktim.. ve son olarakta Konuyu yanlis anladiysam kusura bakmayin dedim.. ama siz araci oldugunu dilegetiriyorsunuz ben onu inkar etmedimki?


yada soyle bir ornek verim: bakkaldan ekmek aliyorsunuz ve ekmek cok bayat. simdi sen bakkala bu ekmek bayat demezsen bakkalda gidip firinciya birsey dermi?

Yorum sizin..