vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin .
dns kayıtlarında
in txt spf1 diye bi satır ekliyosun webserverinin ipsine ipv4=ip şeklinde yazarak mail gönderme izni veriyosun
o şekilde hotmail alacaktır
spf kaydı forumda illaki konusulmuştur bi arattırmalısın