burda bu kadar tartışılacağına bi mail hazırlayıp youtube a gönderseydik daha makbule geçerdi

bi forumda gördüm..bi metin hazırlamışlar bütün üyeleri atmış..ben de mail attım onlara..

bulursam ya da bulursa ya da birisi hazırlarsa herp beraber bi mail atalım..hiç olmazsa tepkimizi şahsi olarak ta belirtmiş oluruz