Bence 2 tane fazlalık olmalı yani 18+2 ve bu 2 tane ise doğudaki takımlardan en üstte olan 2 takım direk çıkmalı.Oralarada futbol sevgisini götürüp gençlerin terörden bir nebze uzaklaşmaları sağlanabilir.Keşke yapsalar...