Bazı siteler ile link değişimi yapıyoruz çoğu link çöplüğü olmuş siteler.
Pagerankı yüksek olduğu için atlıyoruz.
google de yeni sistemi ile böyle sitelerde link verilenlere eksi değer veriyor ve asıl senin sitenin yüksek olması gereken anasayfaya düşük değer veriyor.
Benim sitemde bazı bir kaç siteye eklettiğim iki kod vardı.
www site com ve www site com/forum şimdi böyle bir durumda ikisine de düşük pr verirken hiç ummadığım ve içinde sadece özgün içerik yazdığım sayfalara pr 4 vermiş örnek kunye.asp , duyurular.asp
bence en mantıklısı bu oluyor...
Evet belki olabilir ama tek nedenin bu olabileceğini zannetmiyorum. Google'ın yeni stratejiler geliştirdiğini düşünüyorum. Herkes gibi her web sitesi gibi google'da kendisini geliştiriyordur sanırım. Algoritması henüz tam olarak çözülebilmiş değil bildiğim kadarıyla. Birileri bunu çözmek için uğraşırken muhakkak bu algoritma geliştiriliyordur.