albatroz adlı üyeden alıntı:
Yaw hemenpaylaş ta 36 sunucu var dosya.us da 2 sunucu.
Dosya.us a da o kadar yüklenme olsa, o da çöker.
Bu işler sanıldığı kadar basit değil.
saçma konuşuyorsun yeni açılan site36 sunucuylamı açılsın mantıklımı sence?? ilk açılldığında 1 sunucu vardı 1hafta geçmeden 2 sunucu oldu bu işler yavaş yavaş