Konu
Ringofon Aradı
06-07-2006, 12:21:30
#4
SoS
Nigel adlı üyeden alıntı:
sapıklara bak,Wendower kaydetseyin numarasını
ben kaydettim
sonra aradım ya sitemde 5-6 banner kullanabilirmiyim diye sordum eee tabi efendim dedi