önbellekten kaynak kodu alınıp işe yararmı atınca.hangi sürümü kullanıyorsanız siz onun dosyalarını atın ftp ye.settings.php de mysql bilgilerini ve site bilgilerini tekrar girin düzelicektir eğer db nizde silinmemişse.