Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gerçekten bunu hedefliyorsan;
Öyle bir kod olmalıki kelime bazında değil, cümle ve deyim bazında çalışmalısın.
En azından şuan kullandığın sistemde bunu kullanabiliyorsan denemelisin.
Fakat kullanılan o kadar çok kelime/cümle/deyim var ki..
Oluşturacağın cümle deposu herhangi bir yazının görüntülenmesinde yazının büyüklüğüne göre bir yığın Replace işlemi gerektireceği için sitenin gereksiz kasılmasına da sebebiyet verir.
Az cümle veya deyim de kullanırsan sistemin etkisiz olabilmesi sözkonusu.
Mümkün değil diye birşey yok ama sağlam bir proje gerektiriyor.
Gerçekten başarılı olabilmek için ve bunu araştıracağım güzel bir fikir.