Hereksten özürdilerim Siteye Tam Bakmdan Bunlari Yazdim şuan Siteye Giriş Var Ama Eski Konular Felan Var Ve Kulanici Girişi Yapilamiyor Konulari Açmiyor Normal Zten Böle Bişey Olucağini Biliyodum
Nese Başka Bi önerisi Felan Olan Varsa Yazzin Tşkkrlr....