Ya arkadaşlar ben bittim ya ...


benim smf negüzel ilerliyoduy bide baktım bütün kodlar gitmiş siteye girince bomboş bi sayfa çıkıyo....


işin ilginç kısmı ise şu benim ftp deki bütün index yazan dosyalar (index.htm, index.html, index.php vb) daki KODLAR SİLİNMİŞ yani kodlar yok bunu çözemedim anlamadım


Sizden istediğim şu eğer buna çözüm varsa yazatrsanız sevinirim ha çözüm yoksa bana sitemdeki forumları ve ayarları nasıl kurtarabilceğimi söleyin nolurrrr......