Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panel yönetimi önceki sürümde çok dağınıktı. Bu sürümde bi araya topladınız mı? Ayrıca anasayfa da üye ol kısmında ki giriş yerine manşet haberler olsa daha çok talep olacağını düşünüyorum.
Edit: Birde 404 ile seo yapabilirseniz iyi olur.
Önceki versiyondan daha farklı bir şekilde admin paneli tasarlandı.

Üye ol kısmında manşet haberler konusuna bir kaç arkadaşta değindi.
ama karar verememiştim. Bir r10 üyesi olarak sizin de görüşünüzü onaylıyor,
yeni versiyonda aynen dediğiniz gibi yapıyorum..

seo konusunda. fikrim yok.

teşekkürler .