Arkadaşlar kaç gündür anasayfanın düşük gelmesine mantıklı bir cevap arıyorum sonunda buldum...
Bazı siteler ile link değişimi yapıyoruz çoğu link çöplüğü olmuş siteler.
Pagerankı yüksek olduğu için atlıyoruz.
google de yeni sistemi ile böyle sitelerde link verilenlere eksi değer veriyor ve asıl senin sitenin yüksek olması gereken anasayfaya düşük değer veriyor.
Benim sitemde bazı bir kaç siteye eklettiğim iki kod vardı.
www site com ve www site com/forum şimdi böyle bir durumda ikisine de düşük pr verirken hiç ummadığım ve içinde sadece özgün içerik yazdığım sayfalara pr 4 vermiş örnek kunye.asp , duyurular.asp
bence en mantıklısı bu oluyor...
Katılan arkadaşlar varsa +Rep
Kesinlikle sana katılıyorum.
Googlenin yeni strajesi sanırım bu içeriği özgün olan sayfalara pr degeri veriyor özgün bulmadıgı sayfalara deger biçme geregi görmüyor ama benim fikrim