webmasterevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AsusWeb Şuan Msn Açtı r10 da Üyeligini Hatırlıyınca Mesaj Yazacakmış.
TÜM SUNUCU PROBLEMLERİ BUGÜN ÇÖZÜLECEKTİR. BEKLETTİĞİMİZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ. LÜTFEN BU KONUDA HABER BEKLEYİNİZ!

bize söyledikleri cevap
sabahlar büğün olur akşam olur sabahler yine gelir