1. Hic bir firma, hic bir sirket, komisyon almadan böyle bir ise girmez.
2. 120 ytl isteyip 60a düsen birisi profesyonel birisi olmayip, teklif edilen 50 ytl kabul etmeyip artistligine yansin derim..
1-) kendisini onceden tanıdıgımı sandıgım icin sayfası 15 ten yada 10 liradan bile değil 7,5 liradan actım... Yetkim Dahilinde dusebileceğim son fiyatdı.
şirketleri yonetenlerde insanlardır.. İnsanlar hata yapabilir. Ben şirket hissedarıyım hata yaptım olay bu kadar basit.
2-) Kendinizi emek harcayan biri olarak bir an yerime koyunuz, ve duygularımı hissediniz. Ben kendisinden cidden o anda bile para istemedim nitekim bu iş karsında 20 lira önermek bir sadakadır ve küfretmekle eşdeğerdir! ancak bi üstüm bu iş boyle olmaz ben kendisi ile konusmak isterim dedi... diğer yandan ortağımın kendisi de şirket üstünde sözsahibidir ve zarar hanesine 60 ytll yazamaktansa gayet makul ve mantıklı bir yol izlemiştir.. amirim şirkte ve musteriden yana çözme taraftarı idi.. ne yazık kii.. kendisi ile olan gorusme talebi caner bey tarafından red edildi.
bende buraya bu konuyu tasımak istemezdim, Ancak benim gizlim saklım yoktur..
özümde sözümde birdir. Bu baslıktan cok kişi gercekten cok yerinde mesajlar cıkarmıstır kuskum yok...
bunları buraya yazmaktan dolayı da pişman değilim.
CanerBey'in mazur gorun ama mızıkçı cocuklar gibi ben zaten sildim demesi daha da büyük ayıptır... Benim ona olan guvenime karşı en azından beni onure edici daha yapıcı bir tavır sergilemesini beklerdim...
Daha ne yazabilirim bilmiyorum....