Konu
Benden iyi klavye kullanan yok
16-01-2008, 19:29:19
#42
BUGRAHANN
Biraz daha kasarsam kopup geçeceğim (: Sabahtan bu yana ilk denemem...
* Bu gece rüyamda harfleri saymazsam iyidir (: