ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendeki 70 cl yatıkda duruyor geldiği yerde zaten restaurant yani başka bi yer değil
vitrinin alt dolabında ne ışık nede güneş ışığı giriyor ben koymadım oraya getiren kişi koydu bir bildiği vardır...
bende açıp içmeye isterdim ama 4ever Binboa Vodka
tamam işte ver sen onu bize biz kolada alırız yanına