Konu
Bıktım bunlardan allah cezalarını versin
16-01-2008, 15:33:03
#7
diskjokey85
Evet bu sitelerin biraz abarttıkları doğru biraz değil çok abarttıkları doğru fakat bela okumak etik değil bence fakat bunları filitrelemekde en doğal hakkımız yapacak tek şeyde bu sanırım..