Benim bir arkadaşın başına gelmişti pin gelmiyordu sürekli zamanda geçiyordu ev telefonu arkadaşın adına kayıtlı idi onun dijital görüntüsünü yolladı adresi tastik etmiş oldu ve pini maille verdiler şahid oldum
Bilginize,
tsk ler paylastıgın ıcın ıns dıgıturk faturasını kabul ederler. etmezlerse ev telefonu benım ustume degıl artık kendı ustume mı alsam dıe dusunur oldum