Konu
Benden iyi klavye kullanan yok
16-01-2008, 14:39:19
#37
saho
Üyeliği durduruldu
evde kendi pc me geçem 3k yaparım
bu klavyeye alışık değilim olacak ki bir a4tech antirsi