arkadaşlar günde ne kadar kazanıyorsunuz bilmem az yada çok hepinize Allah daha çok versin.Ama var mısınız googleyi 1 yada 2 gün protesto etmeye.farzedin ki o 2 günde kaybedeceğiniz paraya google el koydu.böle düşüncesi olan ve ben bu işi yürütebilirim bi arkadaş başta r10 olmak üzere büyük küçük webmaster sitelerinde ve kendi sitelerinde bu protesto tarihini söylesin.2 hafta sonrası olabilir.ve belirlenen güne kadar iyi bi şekilde google adsenseyi şikayer eden,bi mail hazırlanıp herkes mail ile yollasın ve protesto tarihini belirtsin.neden kazançlarımız geri alınıyo diye yazılsın.ve o belirlenen tarihte herkes google adsense reklamını 2 günlüğüne kaldırsın.. ne dersiniz ?
Bu dusuncede katkı saglicaksa Ve bunu uygulucak yada katilimcilar varsa ben 1 hafta koymamayı yıne tercih ederim