Konu
varmısın yokmusun
16-01-2008, 00:07:37
#4
AspCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yok ben yazamam bu aralar. Sana kolay gelsin. İnşallah düşündüğün gibi olur.