W3C uyumlu hale getirirsen ve buna bağlı browserdak ortada çıkan siyah şeyi kaldırırsan,hemen havale edeyim paranı.
Bu arada kaç kişiye satılacak ?
Problem yönetime bildirilmiştir..
En kısa zamanda düzeltilmesi dileğiyle..
Düzeltildigi anda pm ile bilgilendirileceksiniz..
İyi çalışmalar.