@drnburak,
birisi ben alexis im diye sizi kandırmış falan olmasın ? canversoft tan mı iletişime geçtiniz yoksa herhangi bir yerden alexis nickli birine mi iş teklif ettiniz?
bildiğin Alexis,bende şaşırdım profosyonel biri sandım attığı mailleri filan görseniz nasıl profca.aradım adamı gerçi cocuga benziyordu tek soyledıgı kelime bilmiyorum...söz vermemiş güya.ozel mesajlarını aynen yukarda yayınladım.aksini iddia ediyorsa adminden isteriz veritabanındaki mesajlasmayı.
zamanımızı çaldı belki başka arkadaşlar üstlenecekti.neyse herşeyin bir bedeli var...