primavista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site firefoxta açarken tasarımı bozuluyor onu halledersen fşyatı fena değil

nASIL BİR hata çünkü bende gayet güzel..

Eklenti problemi olmasın senin tarayıcıda