2ynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demişsiniz hangi web siteler bölümüne yazdın onu anlamıyorum...
Eğer alakan olan web siteler bölümüne yazmışsan adam r10 un sana ait olmadığını biliyor veya inanmış da red edilmişsin. yok kategori önerisi için olan kısımda siteleri vermişsen adam sana demz mi zaten bu site dmoz da sen kaliteleri siteleri tekrar tekrar niye gönderiyorsun ki sen göndermeden kalitesi dmoz tarafından onaylanmış diyor.
+
klasik bir başvuru sonuç getirmez... Daha ilgi çekici bir başvuru yapmalısın..
İlk olarak ilgin için teşekkür ediyorum lakin ;

Alakam olan web siteler bölümüne R10'u belirtmedim , öneri açısından.
Daha sonra öneri olayına gelelim oraya da takıldığım , paylaşımda bulunduğum , bilgi alışverişinde bulunduğum siteleri ekledim , ilk sıraya da r10'u koydum , eğer ki " Bu site Dmoz'da var " diye bir kural konulsaydı kendi firmamızın sitelerini koyar benden başka hiç kimse de ekleyemez , çıkartamazdı. Ayrıca Dmoz'da binlerce site var , hangi birini arayıp bulacağız + öyle bir kural yok ( Dmoz'da olmaması gerekiyor ) gibisinden.

Ayrıca klasik bir başvurudan ziyade MSCE sertifikası , bugüne kadar katıldığım Network - Win Server Seminerleri ile ilintili katılım , konuşma vs. sertifikalarımı da gönderebilirim diye yazdım. Daha nasıl klişe bir başvuru olarak tanımanır bu başvuru anlayabilmiş değilim , hoş bu saatten sonra üzerine para verseler yapmam dmoz'da editörlük filan , kulağıma gelen duyumlardan sonra...

Konu ile ilgilenen , yorumlarını esirgemeyen , değerli düşünceleri ile başvurularım da katkıları bulunan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Saygılar.