Hayırlı olsun efendim firmanız. Yalnız merak ettim, vergi levhası üzerinde bu şekilde bir değişiklik yapılabiliyor mu, yani üstünü çizip başka bir şey yazmak gibi? Kurallara uygun mudur bu? İlk defa denk geldim ve daha önceden yasak diye biliyordum da...