Teşekkürler murat kardeşim, güzel olmuş, pr efsanesi bitti dediğimde çoğu kişi olurmu diyordu ama bide bu yazıyı okusunlar... Google artık eski google değil
Güzel abicim ben sana demiyormuyum adımla hitap etme diye

odin de kısacası sonra gelen giden sen forumdaki muratcabuks musun diyor ne olduğumu şaşarttın bana git nick degiş yada beddua ederim sandboxlara gelesin diye ha..