domain içerisinde sohbet kelimesinin domainin başında yer alması optimizasyon adına öngörülen isteklerden biridir, illa olması gerekir mi? "hayır" ama avantajlı olmak, olmamaktan daha iyidir. subdomaini açtığınız siteye bağlı siz gidip google için hiç bir önem arzetmeyen, belirli arama kriterlerinde göz önünde bulunmayan kendi halinde bir sitede o subdomaini kullanmaya çalışırsanız daha çoook uzun süre beklersiniz. ana domain nekadar güçlü(kaliteli) ise google nazarında subdomaininizin önemide okadar yüksektir. .name .biz uzantılı alan adlarınıda tavsiye etmem kişisel görüşüm 1-0 mağlup başlatıyor gibi geliyor, hiç birşey için değilse bile görüntü olarak