hem de win 2003 enterprise ile gelen cluster yapısı sayesinde, bir kaç makineyi ( en fazla 8'e kadr destekler enterprise ) birbirine bağlayarak güçlü bir sistem elde edebilirsiniz.
(Nasıl oluyor bu derseniz fikir vermesi açısından söylüyorum, süper bilgisayarlar gibi oluyor bu bağlama)
bu sunucuları düşünen kişilere belki yardımcı olur yazdıklarım.